't is een kraanvogel

Het moeten niet altijd kleren zijn. Ook juwelen zijn leuk om te maken. Een tijdje geleden ging ik naar een Femma-avond waar we juwelen konden maken. Ik koos ervoor om een leuke armband te maken. Dat kan altijd eens van pas komen.
Na een half uur (of langer) te hebben gestaard op al de parels en accessoires was ik er eindelijk aan uit hoe die armband er zou gaan uitzien. (Ik denk dat het toch wel eerder richting een uur zal geweest zijn. Marijke - van Casa di Lana - heeft ontzettend veel gerief om juweeltjes te maken. Moeilijk om daar zo snel een keuze uit te gaan maken. Vooral ook omdat ik totaal geen idee had van wat ik zou gaan maken).

Ik koos een mooie lichtbruine parel, en twee bedeltjes en ging aan de slag. Het turkoois breekt het geheel. En de kraanvogel haalde het van de flamingo en de uil.




Leuk om cadeau te doen. En tevens origineel. Wat natuurlijk veel leuker geven is dan iets uit de winkel.

Reacties

  1. Superleuk! Ik hou ook wel es van iets anders creatief te doen en dit past perfect binnen die beschrijving!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten