Jaaroverzicht

2016 was een zeer geslaagd jaar. Op alle vlak. En zeker ook op naaigebied. Er zijn heel wat creaties vanonder mijn machientje gerold.
Een overzicht van mijn creaties vind je hieronder.




Deze en nog heel wat andere projecten heb ik gemaakt. Jammer genoeg heb ik niet van alles foto's.
Van mijn to-do lijstje heb ik niet veel kunnen schrappen. Ik maak voor 2017 zeker geen nieuw. En dat van 2016 smijt ik in de prullenbak. Ik naai gewoon waar ik zin in heb, en we zien wel wat dat allemaal word. No pressure at all. Just having fun sewing.

Straks vieren we met z'n allen de overgang van oud naar nieuw.
Maak er een spetterend feest en hou het veilig.

Liefs,
Sabrina


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten