Het is eens iets anders

Vandaag eens een blogbericht over iets anders dan naaien. Ja, het moet niet altijd hetzelfde 'gezever' zijn. En toch komt er ook in mijn creatie hier stof te pas.

JUTE

Deze week heb ik een workshop bloemschikken gevolgd bij onze plaatselijke femma-groep.
Jammer genoeg had ik mijn fototoestel niet bij.
Nota: Goed voornemen voor 2017: fototoestel altijd bij de hand hebben. ALTIJD!!!
Bloemschikken dus. Hoewel er geen bloemen aan te pas kwamen.

We hebben een kerstkrans gemaakt met jute. Allemaal kleine lapjes jute in een strooien krans steken. Geloof me. Er zijn leukere dingen dan dat. Dat is een uur afzien (voor de duim die al die krammen in die krans moet duwen toch). Eens dat karwei achter de rug was, was het bijna gedaan. Enkel nog schilderen en versieren en ...
                                                      ... DONE







Ik ben er best wel fier op. Mijn allereerste keer 'bloemschikken' en het is geslaagd.



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten