Als het maar auto's zijn

Voor naaien voor mijn kinderen is er de laatste weken weinig tijd. (Ik ben bezig aan een groot project voor een klant, binnenkort komt hier ook een blogbericht van).
Maar nu ik wil starten met het geven van 'workshops' (lees: naainamiddag of naaiavond) moest er toch eens tijd gemaakt worden om de sweater met kap in elkaar te zetten. Dit was in een mum van tijd gebeurt. Een heel gemakkelijk patroon. Zeker ook geschikt voor beginnende of minder ervaren naaisters.

Bengel A werd uitgekozen als 'slachtoffer' en mocht zelf de stof kiezen. Niet verwonderlijk dat hij deze keer voor de rode auto's ging. Hij heeft al een hoodie in de blauwe versie van deze stof.
Het kind is dol op auto's en dat mag aan zijn kledij ook gezien worden.


Bengel A is 6 jaar. Ik naaide een 7 jaar in elkaar. Een beetje te groot nog, maar als hij er wat zorg voor draagt, dan kan hij deze sweater/hoodie lang dragen.




Heb je interesse om samen met mij deze hoodie in elkaar te zetten. Neem dan een hier kijkje. De plaatsen zijn beperkt.






Racing Cars - red -- Poppy -- De Stoffengalerij
Boordstof - rood -- De Stoffengalerij
Koord - grijs -- De Stoffengalerij
Nestels - goudkleurig -- eigen voorraad


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.






















Reacties

  1. wauw heel mooi...jammer dat de workshop niet in de buurt is...is het patroon evt ook los te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe hoodie! Die zou bij mijn zoon ook zeker in de smaak vallen! Succes met de workshops!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten