Tijdsgebrek

Velen onder jullie hebben wellicht met hetzelfde probleem te kampen.

TE
     WEINIG
                   TIJD


Ik wil zoveel naaien, voor mijn kinderen, mijn man en mezelf.
Ik wil patronen tekenen voor workshops die ik wil gaan geven.
Ik wil verder werken aan de thuiscursus die ik volg.
Ik wil ....

Er zullen deze maand wat minder blogberichten verschijnen. In plaats van 2 per week, ben ik al blij als er 1 per week komt.
De laatste tijd wil ik veel naaien, maar ik weet niet wat eerst doen, waardoor er dus niet genaaid wordt.
Daar komt verandering in. Ik heb voor mezelf nu een schema gemaakt, waardoor het voor mij gemakkelijker wordt om mijn tijd in te delen.

* Op maandag spendeer ik al mijn vrije tijd aan het maken van huiswerk.
* Op dinsdag werk ik aan de patronen die ik wil gebruiken voor het geven van workshops. (Nu werk ik aan de Calliope jurk, binnenkort kan de testfase van start gaan).
Op dinsdagavond is er ook nog Zumba
* De woensdag kan ik wat patronen tekenen van wat ik wil gaan maken. En ook stoffen uitkiezen en wassen. Eventueel ook al wat naaien.
* De donderdag kruip ik achter mijn laptop om blogberichten te schrijven. Eventueel nog wat naaien.
* Vrijdag: naaien
* De zaterdag is de drukste dag hier. 's Avonds wat naaien om te ontspannen.
* Zondag: niets doen! En 's avonds - tijdens het tv kijken - blogberichten van medeblogsters lezen.

En tussendoor nog een heel huishouden runnen.
#fulltimemom #fulltimehouswife #fulltimejob #onlineshop #ilovemyhobby
En een dag duurt slechts 24 uur. (Big smile)


Just like Bon Jovi sings:

I'm gonna live while I'm alive
And sleep when I'm dead.



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten