Hello Mickey

Vorig jaar ergens zag ik voor het eerst dit patroon voorbijflitsen. Ik was er meteen fan van. Om het te maken was er echter één ietsiepietsie klein probleempje. Mijn kinderen waren hier al te groot voor.

Begin deze zomer werd er bij mijn neef een lief, klein, schattig baby'tje geboren. Die kleine schat is ondertussen al bijna 3 maanden en afgelopen zondag mochten we deze kleine spruit gaan bewonderen op zijn eerste feestje.

En voor de eerste keer, maakte ik zelf het cadeautje voor de babyborrel. Uiteraard koos ik dat patroon dat ik al zooooooooooo lang eens wilde maken. De 'Mickey' van Le-Kimi. Een gratis patroon op de koop toe. Dat je hier terug kan vinden. De werkbeschrijving is in het Duits, maar is zo rijkelijk voorzien van duidelijke foto's dat dit zeker geen probleem zal opleveren.









Stoffen:
zwart-wit tricot met giraffen uit eigen voorraad
Aqua boordstof en tricot: www.destoffengalerij.be


Bedankt voor het lezen van mijn blog.



Reacties

  1. Superleuk! Ik maakte deze ook voor mijn jongste zoontje Heeft hij veel aangehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk. Die noteer ik voor een volgend geschenkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk om te naaien & nog meer om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, zo mooi! En heerlijk comfortabel voor baby'tjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten