Gestrikte schouders

Een prachtige stof vraagt om een prachtige creatie.
Het heeft lang geduurd vooraleer ik het perfecte shirt voor ogen had om uit deze mooie stof van Chat Chocolat te maken. Vorige week wist ik het.

Strikjes

Tijd om aan de slag te gaan.
Patroon tekenen. (Het patroon komt van een bestaand shirt dat ik aangepast heb).
Stof knippen
En ...
In elkaar naaien.

Het shirt maken heeft 2 avonden in beslag genomen. Eén avond om het shirt in elkaar te naaien, één om de strikjes te maken en op de schouders te naaien.

Vergeef me als ik zeg dat ik heel fier ben met het resultaat.


Stof: Betty Blue tricot - Chat Chocolat - De Stoffengalerij

Reacties

  1. Oh god! Wees terecht fier!! Ik ben helemaal verliefd; wees niet boos als ik je ga na apen binnenkort! Gewoonweg zalig!!! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zeker niet boos zijn als je me gaat na apen. Ik kan er alleen nog meer fier van worden.

      Verwijderen
  2. Mooi sabrina. Deze hou ik in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi sabrina. Deze hou ik in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terecht dat jefier bent. Een tutorial in de maak?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Oei, een tutorial is er niet echt in de maak. Ik heb geen enkele foto gemaakt tijdens het maken van dit shirt. Maar ik denk dat het zou moeten lukken zonder al de foto's ook. Ik zal er mijn werk eens van maken.

      Verwijderen
  5. Superleuk gedaan ... en ja, ik ben fan van strikjes.
    Zo maakte ik al eens een strikje aan mijn Julia Sweater mét tutorial! ;)
    (https://mariecadie.com/2016/01/31/mijn-julia-sweater-met-strik-is-klaar-en-ook-een-kleine-tutorial/)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super, dat is wel een leuke Julia zo. Ga ik ook eens proberen.
      (De strikjes voor mijn shirt worden op een andere manier gemaakt.)

      Verwijderen
  6. Tof gedaan,laat nu de zon maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die strikjes zijn geweldig!!! Tof gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten