Friday the 13th - Wie krijgt de waardebon?

Ik ben niet bijgelovig - of toch niet wat vrijdag de 13de betreft. Wat je mij echter nooit zal zien doen, is onder een ladder doorlopen. Ik heb dat eenmaal gedaan en het heeft me niet echt geluk gebracht. Dus nee, er mooi langs, desnoods de straat oversteken.

Hoe het bij jullie zit op vlak van bijgeloof, dat weet ik niet. Voel je vrij om het met mij te delen.

Maar voor 1 iemand heb ik toch goed nieuws. Voor 1 van jullie brengt vandaag, vrijdag de 13de een beetje geluk. Want vandaag mag ik een waardebon van 10€ van De Stoffengalerij (www.destoffengalerij.be) weggeven.

Ik ga er verder geen doekjes om winden.

The winner is ...

De tweede reactie kwam van Mimaloki. Beste, gelieve mij een mailtje te sturen (op mamasasewing@gmail.com) en dan bezorg ik u een kortingscode om uw favorietje stofje(s) te kopen in mijn nieuwe online stoffenwinkeltje.

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Bloome Sweater

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie