De oudste en de jongste in 't nieuw + een kortingscode

Een tijdje geleden maakt ik een nieuwe speelbroek voor mijn oudste. De vorige had een gat in de knie, dus deze was aan vervanging toe. De stofkeuze viel al snel op de Criss Cross Black. Een mooie, lichte zomersweat.

Met de zomer in aantocht (en we hebben het al gevoeld. Hemelvaart weekend was voor mei al veeeeeeel te warm) zal deze broek wellicht een paar maandjes in de kast liggen. Wat ik zeker niet erg vindt, dan gaat hij wat langer mee.


Stof: Criss Cross Black - Poppy - www.destoffengalerij.be

Het patroon zou er eentje van Sofilantjes kunnen zijn, maar nee hoor. Het is geen Domi pants. Het is een patroontje uit de Ottobre. De een of andere lente of zomereditie. Sla me dood, maar ik weet niet meer welke het juist is.

Het enige dat me tegen steekt in dit patroon zijn die ronde steekzakken. Die komen gewoon naar buiten als hij de broek aantrekt. Gelukkig is het maar een speelbroek en hoeft hij er niet buiten mee te komen (of toch niet verder dan onze tuin). Niet voor herhaling vatbaar, of de volgende keer zonder steekzakken. Nu ik eraan denk, komen die steekzakken waarschijnlijk naar buiten omdat ik ze niet vastgestikt heb. Ik heb het veranderd naar een gewone steekzak. Mijn schuld dus.

En ook de jongste kreeg er laatst nog een T-shirt bij. Ongepland eigenlijk. Dit shirt was bedoeld om als cadeautje te geven, maar het viel een beetje klein uit (voor een 92). Mijn Q-tje past er nog in, dus hij heeft er een nieuw shirt bij. En geloof me als ik zeg, dat het één van zijn favorieten is. Vergeef me de resem foto's die nu volgen, maar voor één keer wilde Q-tje poseren.








En ik had jullie ook nog een kortingscode beloofd.

Dit weekend zetten we de dieren in de spotlights.
Wij geven 15% korting op alle stoffen met dieren.
En geloof me, dat zijn er heel wat.
Surf snel naar www.destoffengalerij.be en gebruik de code DIER15 om van je korting te genieten.

Ook bij deze actie ontvang je per aankoopschijf van 25€* een unieke code waarmee je kans maakt op 1m gratis stof van Megan Blue Fabrics.
* incl. btw en excl. verzendkosten

Een reactie achterlaten is altijd fijn.

Groetjes,
Sabrina

Reacties

  1. Wat een schattigaard! Uit die foto's zou ik niet kunnen kiezen, zo'n vrolijk knulletje.
    Leuke stofkeuze voor de broek. Op mijn lijstje staat een gelijkaardige :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Dat patroontje ligt hier ook geknipt, maar wel met een ander stofje, want dit stofje gebruikte ik al :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk, zowel broek als shirt! Zou hier ook geweldig scoren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten