Hello Zebra

Daar is de lente, daar is de zon ...

En daar is de tijd om aan de zomerkledij aan te vullen.

En ik start met een beetje selfish sewing en een zebra print.

Toen ik deze stofjes van JNY zag, was ik instant verkocht. En hoewel JNY nu bekend staat als een merk met kinderprints, heb ik daar eens grondig mijn laars aan gelapt.

Voor een pyjama voor mezelf zijn ze ideaal. (En zou de wereld er niet veel beter uit zien, moesten we allemaal regelmatig het kind in ons bovenhalen?)

Voor de patronen nam ik er de Ottobre 2/2015 bij.
Als top koos ik voor model 10. Ik hou wel van een subtiel detail en door de plooitjes in de linkerschouder wordt de pyjama ook wel een beetje chicker, niet?
Voor de broek nam ik model 14 uit hetzelfde boekje. Hier werd het patroon verkort naar een broek tot net onder de knie. En ik heb het patroon zo'n 8 cm vernauwd. (Het werd mij al snel duidelijk dat ik een paar maten te groot overgetekend had).




Stoffen:
Hello Zebra - JNY - De Stoffengalerij
Zebra Allover - JNY - De Stoffengalerij

PS:
Wist je dat ...
De stoffengalerij opendeurdagen houdt op vrijdag 1 april en zaterdag 9 april. Voor meer info, neem eens een kijkje op de facebookpagina van De Stoffengalerij of klik hier.


Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog!

Veel liefs,
Sabrina

Reacties

  1. Inderdaad zou het er volgens mij beter uit zien als we af en toe het kind in ons naar buiten laten komen.Mooie pyjama gemaakt,jij kan in stijl gaan slapen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat de temperatuur nog maar wat omhoog gaan, dan kan ik die pyjama eindelijk eens aandoen.

      Verwijderen
  2. Helemaal mee eens. We moeten niet altijd zo serieus zijn. In jouw pyjama zou ik ook graag slapen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel. Hij ligt bovenaan in de kast. Hopelijk kan ik hem eind deze week uit de kast halen.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten