Verjaardagskroon

Eén van mijn opvangkindjes was onlangs jarig. Ik wou een mooie kroon voor haar maken en dus ging ik eens op verkenning op het 'wereld wijde web'. Ik kwam hier terecht, op de blog van Riet.

Het patroon is voor een stoffen kroontje. Maar geloof het of niet ... Ik had geen zin om er één te naaien. Ik heb het patroon (dat je hier kunt downloaden, de goed van beeldmateriaal voorziene werkbeschrijving vind je hier) toch gebruikt, maar ik heb er mijn eigen papieren versie van gemaakt.


De cirkels en het cijfer 2 zijn uit rubber geknipt. Het geheel het ik met het lijmpistool aan de kroon bevestigd.



En het feestvarken was super tevreden met haar kroon.

Zaterdag viert Bengel Q zijn tweede verjaardag. Ook hij zal dit jaar een papieren kroontje krijgen. En de broers zullen eraan meehelpen. Dat hebben ze al gezegd. Ik ben nu al benieuwd wat dat gaat geven als die twee bengels zullen helpen.


Liefs,
Sabrina

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten