Lees eens een boek

Via een blogbericht van An, voor velen beter bekend als Jace, kwam ik bij dit boek terecht. Ik ben zo goed als direct doorgeklikt naar de Standaard om het boek te bestellen.
Want elke tip om de blog aangenamer te maken voor jullie is welkom.

En nu zit ik hier op een rustige namiddag (5 slapende kindjes boven), genietend van een stukje zelfgebakken broodtaart en een kopje thee, te lezen in mijn nieuwe boek.


Een aanrader. 
Voor iedereen verstaanbaar (dus ook voor mensen die niet thuis zijn in computertaal, net als ik), leuk geschreven, leuke lay-out.

Ik heb alvast een aantal zaken onthouden om mee te nemen in de verdere ontwikkeling van mijn blog.


Groetjes,
Sabrina

Reacties

  1. Hoi Sabrina, ik heb me indertijd het Blogboek van Kelly Deriemaeker aangeschaft, ook een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten