In mijn hoofd zag het er beter uit.

Ooit speelde ik met de idee een opbergmand te maken. Na lang zoeken naar iets leuks kwam ik bij deze tutorial uit. Heel mooi, maar ik had de juiste stofjes niet liggen om dit te maken.
Dan maar wat aanpassen.

Ik heb hier een stapel oude jeansbroeken liggen en wilde daarmee aan de slag. En dat deed ik ook. In plaats van een vierkante opbergmand, maakte ik een ronde.
De binnenstof die ik gebruikte werd ook gerecycleerd van een broek die ik voor mezelf naaide, maar een totale mislukking was. En het biaisband had ik ooit eens meegebracht van het stoffenspektakel. En als kers op de taart wilde ik er nog een applicatie van een trein op, omdat deze opbergmand gebruikt zal worden om de houten treinbaan van de jongens in op te bergen.

Met dit als resultaat. (De binnenvoering is niet zichtbaar, maar daar hoeft niemand rouwig om te zijn).


Dit zag er in mijn hoofd veel, maar dan ook echt veeeeeeeeel beter uit. Deze creatie (ik wil het geen misbaksel noemen omdat het toch nog zijn nut heeft en gebruikt zal worden) is het levende bewijs dat haast en spoed zelden (of beter gezegd: nooit) goed zijn.

Ooit neem ik de tijd om het oorspronkelijke mandje van de tutorial in elkaar te naaien.  En misschien waag ik me nog wel eens aan een opbergmand uit oude broeken. Maar dan zorg ik er in elk geval voor dat ik vooraf een deftig patroon uitteken.

Verloren is het niet. We hebben er een opbergmand bij. En de kinderen vinden hem goed. In dit geval telt dit dubbel.


Groetjes,
Sabrina

Reacties

  1. Ik zie er toch niets mis aan hoor :) Coole mand en leuk recycleerproject!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten