Een pyjama voor bengel Q.

Ik had me voorgenomen om deze maand nog geen stofjes te kopen, maar toen ik bij Veritas 2 stofjes van Lillestoff zag liggen aan 10€/m kon ik het echt niet laten. Ik moest die gewoon meenemen. Op de ene rol zat nog 80 cm, op de andere 70 cm. Voor 15€ heb ik dus 2 mooie stofjes gescoord. Ach ja, we zijn januari en het zijn solden. Moet kunnen.

Het eerste stofje is al verwerkt. Hieruit heb ik een pyjama in maatje 98 gemaakt voor bengel Q. Deze zal pas volgende herfst en winter gedragen worden, maar het heeft geen enkel zin er een te maken in maatje 92 als er al 6 in de kast liggen in die maat. Ik begin dit jaar alvast vooruitdenkend.




Het patroon voor deze pyjama komt uit Ottobre Design. Het patroon voor de pyjamabroek uit 6/2015, het patroon voor het pyjamavest uit 6/2011.
De jersey is van Lillestoff.
De boordstof komt uit mijn eigen voorraadkast.


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.


Groetjes,
Sabrina

Reacties

  1. Leuke pyjama! Ik wou dat ik zo vooruitdenkend was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal ben ik ook niet zo vooruitdenkend hoor. Maar ik zag die stapel pyjama's zo voor ogen en dacht 'nee, doe maar direct een maatje groter'.

      Verwijderen
  2. Leuk! Herkenbaar 'probleem' met de maten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Bloome Sweater

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie