Selfish sewing in december: nummer 2

In mijn vorige blogbericht vertelde ik al dat ik 2 stofjes gekocht had voor een basic shirt. En hoewel jullie het shirt zelf nog niet gezien hebben, ben ik hier al met mijn 2de exemplaar. Het eerste exemplaar is eigenlijk nog niet helemaal af. De zoom moet nog ingenaaid. Dit wil ik met een siersteek doen en daarvoor heb ik het naaimachien van mijn schoonmama nodig. De foto van het volledig afgewerkte shirt hebben jullie dus nog tegoed.
Vandaag is stofje 2 van Froy & Dind aan de beurt.

Veel woorden zal ik aan dit blogbericht niet spenderen.



Hoewel ik heb zitten vloeken op de stof toen ik deze aan het knippen was en totaal niet tevreden ben over de kwaliteit van de stof is het echt wel een toppertje om te dragen. Een nieuw favoriet shirt is geboren. 

Het patroon is identiek hetzelfde van het vorige shirt. Alleen is de col dichtgenaaid. Geen knoopjes dus. Om toch maar niet 2 keer hetzelfde te moeten maken.



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten