Een luipaard voor een 6-jarige

Afgelopen zomer kocht ik deze digitale luipaardprint om er een shirt voor mezelf van te maken.

Deze mooie foto's deel ik alvast met jullie. Uit het restje luipaardstof kon nog net een voorpand geknipt worden in maat 122. De rug, mouwen en halsboord zijn uit zwarte jersey. Zo krijgt Bengel J wat hij wil: een luipaard t-shirt.

Zoonlief is apetrots. De eerste keer dat hij het shirt droeg was een 2-tal weken geleden. Een zaterdagmorgen. Hij moest gaan voetballen. Toen hij in de kleedkamer aankwam ging hij voor de mama van zijn beste vriend staan en zei: 'mijn mama heeft dit gemaakt.'. Ik hoor hem dat zo graag zeggen. Want dan weet ik dat hij het graag ziet.

























Bedankt om een bezoekje te brengen aan mijn blog.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten